روز نوشت های من و خود من!!!!

این مطالبو واسه دلم خودم می نویسم از اینکه شما هم همراه من شدید مرسی

روز نوشت های من و خود من!!!!

این مطالبو واسه دلم خودم می نویسم از اینکه شما هم همراه من شدید مرسی

تست خود شناسی

رفته بودم سایت گیلاسی رو بخونم یه تست خود شناسی دیدم.بد نیست شما هم اونو انجام بدین... 

دیشب که فیلم روز حسرت رو دیدم نمی دونم چرا یهو رفتم تو فکر .اگه حامد بره سراغ یه زن دیگه من چه کار می کنم؟ 

فکرشم آدمو دیونه می کنه.چه برسه به اینکه همسرت که اینقدر دوستش داری چنین کاری رو انجام بده. 

نمی دونم چرا مردا می رن سراغ همچین کاری. تنها بهونشون هم اینه که اسلام حلال کرده.بعدهم وقتی میرن سراغ یکی دیگه اینقدر از زن اولشون ایراد می گیرن و تهمت می زنن که عمل زشت خودشون رو توجیه کنن.نمی دونم اگر اسلام ۴ تا زن عقدی و N تا زن صیغه ای رو حلال نکرده بود اینها می خواستن چه بهونه ای بیارن... 

خلاصه اینکه دیشب سر این تفکر که فقط تو ذهن خودم بود با حامد قهر کردم. اونم زنگ زد خونه(سرکار بود دیشب) منم تحویلش نگرفتم بعد کلی اصرار که آخه چی شده چرا ناراحتی علت ناراحتیمو که گفتم پغی زد زیر خنده که هنوز این کار و نکردم اینقدر شاکی می شی وای به حال اینکه...و قیافه من از پشت تلفن دیدنی بود

فعلا

نظرات 1 + ارسال نظر

وب لاگ قشنگی داری
به ما هم سر بزن

http://www.zanjanhistory.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد