روز نوشت های من و خود من!!!!

این مطالبو واسه دلم خودم می نویسم از اینکه شما هم همراه من شدید مرسی

روز نوشت های من و خود من!!!!

این مطالبو واسه دلم خودم می نویسم از اینکه شما هم همراه من شدید مرسی

ده نمکی اخراجی

چهارشنبه با کلی ذوق به همراه همسر و دوستانمون رفتیم سینما که فیلم اخراجی ها ۲ رو ببینیم.دوستمون گفت بریم سوپر استار اما من گفتم بریم اخراجیها چون من دوست دارم فقط بخندم. 

ساعت ۹ ورود به سی نما .ساعت ۹ و ۱ دقیقه شروع فیلم.در حالی که هنوز خیلی ها سر جاشون نشسته بودند.فیلم با سر و صدای زیاد(صدای دالبی ) شروع شد.و ما وارد یک داستان طنز شدیم که من همین طوری داشتم پرده سینا رو می دیدم.که یه مشت ستاره دور هم جمع شدن چی به این مردم بگن.خاک بر سرشون نکنن.اینم شد سینمایی طنز!!!! 

نه محتوایی نه ارزشی واسه چیزی که دفاع مقدس می نامندش.من اخراجی های یک رو هم نه یک بار بلکه چندبار دیده بودم.و از دیدنش لذت هم برده بودم.اما آخه خندون مردم به چه قیمتی؟ 

کارگردانی که به خاطر فیلم آدمبرفی چه ها نکرد...کسی که در روزنامه یا الثارات که همیه ازش بدم می اومد چه حرفها که نزد... 

شبی که در برنامه عبور شیشه ای عکس مجید سوزوکی رو در آورد و بوسید کلی ازش خوشم اومد.اما بعد ها که ازش بیشتر شنیدم و با دیدن فیلمی که فقط ساخته شد تا بفروشه و آیند ه اونو و هفت پشت اون ور ترشو تامین کنه. احساس.... بهم دست داد.... 

خلاصه اینکه گرچه منم در بعضی از سکانسها خندیدم ولی جای گریه بسی داشت... 

کاش هدفمون فقط فروش فیلم نبود کاش به محتواها نگاه می کردیم کاش جمعه رو می دیم نیاز اشو کمبودهاشو می دیدم جونها دارن به کجا می رن... 

کسی دیگه همت ها رو می شناسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

چند درصد از جوونا امام خمینی رو امام خودشون می دونن؟؟؟؟؟؟؟ 

چندی پیش جلسه ای در یکی از دانشگاه های تهران برگزار شد علیه شیطان پرستی و در کمال تعجب دیدم که چه عده زیادی از جوونا جذب این گروه شدند. و آن آقای روحانی برنامه چه بی خردانه با نداشتن اطلاعات کافی و وافی عده زیاد دیگه ای رو هم به شیطان پرستی علاقه مند نمود. 

امان از این بزرگترها امان از اینکه فکر می کنند خیلی می فهمند.امان از وقتی که علم زیاد تبدیل به جهل بشه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد