روز نوشت های من و خود من!!!!

این مطالبو واسه دلم خودم می نویسم از اینکه شما هم همراه من شدید مرسی

روز نوشت های من و خود من!!!!

این مطالبو واسه دلم خودم می نویسم از اینکه شما هم همراه من شدید مرسی

اگر من خدا بودم!!!!!

امروز همکارم ازم رسید اگر خدا بودی چه کار می کردی؟ 

فکر کردن نمی خواست: 

  1. چادر و حجاب رو برای مردها اجباری می کردم! 
  2. حق نگه داری از فرزند رو به مادری می دادم که نه ماه بچه اش رو درون خودش پرورش می ده ۲ سال از شیره وجودش تغذیه می کنه ... 
  3. ارث زن و مرد را برابر می کردم که هردو یادشون بمونه قبل از اینکه زن باشن یا مرد انسانن 
  4. به زن ها اجازه می دادم بتونن همزمان ۴ تا شوهر داشته باشن نه به خاطر شهوت و هوس و ... به خاطر اینکه مردها بفهمن این ازادی که خدا در اختیارشون قرار داده و اونها سوءاستفاده می کنن چه حس تنفری داره...  

به نظر من اگه از زنها این سوال رو بپرسن یکی از موارد بالا در جوابشون هست...

موید باشید

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1388/01/23 ساعت 16:11

چادر وحجاب رو قبول ندارم چون مردا زیباییشون کجا بود که ه ه ه ه ه ؟!!؟(-:

میلاد
شما وبلاگ خوبی دارین
امکانش هست با هم یک وبلاگ مشترک در زمینه بازاریابی داشته باشیم

yas 1388/01/23 ساعت 16:25 http://www.yaseman-17.blogsky.com

سلام دوست عزیز
اولا فکر نمیکنم این قوانینو خدا گفته باشه
یعنی تو فکر میکنی قدرت تفکرت بهتر کار میکنه؟!

ماری 1388/01/23 ساعت 16:27 http://maryazizi.blogfa.com

من اعتقادی به خدا ندارم اما فکر می کنم خدا اینا رو نگفته ... کسایی که همیشه دوست داشتند عقل کل باشند و قدرت تو جوامع بشری دستشون باشه این اراجیف رو گفتند

فرنوش 1388/01/23 ساعت 17:01 http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد