روز نوشت های من و خود من!!!!

این مطالبو واسه دلم خودم می نویسم از اینکه شما هم همراه من شدید مرسی

روز نوشت های من و خود من!!!!

این مطالبو واسه دلم خودم می نویسم از اینکه شما هم همراه من شدید مرسی

از ما بر ما

دیروز طی یک دعوای حسابی با همسر جان!!!!!! برنامه خرید مانتو برای اینجانب لغو شد و ایشون سر اسبو کج کردن به طرف خانه و انگار نه انگار که من می خواستم مانتو بخرم.بهش گفتم نگه دار نگه نداشت تا رسیدیم خونه .وقتی از ماشین پیاده شدم برگشتم که برم سوار اتوبوس بشم و خودم برم مانتو بخرم.بهشم گفتم تو حق نداشتی چون فرمون دست تو بود خودسرانه برگردی خونه.و راه افتادم که برم گفت بهت اجازه نمی دم بری برگرد خونه... 

منم برگشتم نگاه عاقل اندر سفیهی بهش انداختم خودش می دونه من اصلا به اجازه مرد و این حرفها اعتقاد ندارم.و ذره ای دلم نمی لرزه که ای وای الان خدا منو می اندازه تو جهنم که به حرف شوهرم گوش نکردم. 

از اول هم بهش رو ندادم که بخواد هر دفعه از این حربه استفاده کنه.خلاصه که ما رفتیم یه گشتی در بازار زدیم و بدون اینکه به مانتو فروشی ها برم برگشتم خونه... 

وقتی در باز کردم تلویزیون روشن و بازی استقلال در حال پخش بود و آقای محترم ما هم خوابیده بود. 

تلویزیون رو که خاموش کردم بیدارشد منم بهش گفتم خیالت راحت شد نرفتم مانتو بخرم حالا به مردی و مردونگیت افتخار کن... 

خودش می دونه من اصلا تفاوتی بین زن و مرد قائل نیستم و به دیه نصف و حق طلاق و ... خلاصه این جور عقاید عقب افتاده که اینها (نه اسلام) واسه خودشون خلق کردند اعتقاد ندارم... 

خدای من بزرگتر این حرفهاست که فرقی بین بنده هاش قائل بشه و در طی سالها حکومت مردان و کوتاه آمدن زنان منجر به بوجود آمدن این شبهات شده است . 

چند وقت پیش یه عکس دیدم که در آن یک خانم محجه یه پلاک کارد دستش گرفته بود که روش نوشته بود  : 

صیغع بالاترین لذت برای زن است  

حضرت زهرا(س)    

اون روز به این نتیجه رسیدم که هر بلایی دارن سر ما زنها میارن تقصیر خودمونه و خودمون هستیم که جنس زن رو بی ارزش می کنیم. 

و از ماست که بر ماست!!!!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد