روز نوشت های من و خود من!!!!

این مطالبو واسه دلم خودم می نویسم از اینکه شما هم همراه من شدید مرسی

روز نوشت های من و خود من!!!!

این مطالبو واسه دلم خودم می نویسم از اینکه شما هم همراه من شدید مرسی

قطع نامه دون

وای وای خدا ما  ازدست این رئیس جمهور مبتکرمون چکار کنیم آخه؟؟؟؟؟؟؟؟ 

این چرا این جوری حرف می زنه؟ 

سازمان ملل اینقدر قطعنامه صادر کنه تا قطعنامه دونیش پر شه!!!!!!! 

اینقده مشعوف شدم از این کلمات قصار که از دیروز تا حالا دارم ریسه می رم از این حرف.بله دیگه وقتی یه آدم نه چندان باسواد رو میذارن  رئیس جمهور بشه کلمات بهتر از این از دهنش در نمی یاد.آخه این تا کی باید با حرفاش آبروی ملت ایران رو ببره.تازه نکته جالبش اینجاست که مترجمین نتونستن ترجمه مناسبی برای این جمله پیدا کنن. 

یه مانوری گذاشتن پنج شنبه تو تهران که نگو و نپرس که مثلا اگه زلزله بیاد گروه های امداد و نجات چکارهایی باید بکنن.همچین دیدنی بود گزارش این مانور که نگو.اولش که آقای قالیباف با یا جوادلائمه یا جوادالائمه شروع کرد که من رسما فکر کردم یکی از عملیاتهای دوران دفاع مقدس هستش یا شایدم امریکا حمله کرده می خوان عملیات انجام بدن.بعد که مجریه رفت در محل مانور همه شاکی بودن .یکی از امدادگرا می گفت ما الان چند ساعته وایسادیم اینجا ولی هیچ کس خبرمون نمی کنه بریم جلو.خلاصه کلی با همسر خندیدیم.لازم به ذکره که من تو اخبار ساعت ۱۴دیدم.اما در اخبارهای ساعت بعد انگار این قسمتاشو حذف کرده بودن. 

امروز داشتم چند تا وبلاگ رو می گشتم که دیدم یه  وبلاگ شروع کرده به تبلیغ از خاتمی.من نمی دونم خاتمی تو ۸ سال ریاست جمهوری چه گلی به سر ملت زد که دوباره بخواد رئیس جمهور بشه.البته فعلا که در مرحله ناز و نوز کردن می باشند.طرفدارانش هم میان می گن تو حیفی.بهت توهین شده.تو کجا و بقیه کجا ...  آدم بدجوری دلش کباب می شه واسه خاتمی.البته ازاین دست وبلاگ ها کم نیست.اما خاتمی فعلا بازراش داغتره.کاشکی فعلا به جای اینکه بیایم کاندید واسه خودمون انتخاب کنبم خواسته هامون رو بزبون بیاریم که 30 سال دیگه هم به ناکامی هامون اضافه نشه.یکی بیاد رئیس جمهورمون بشه که نه مثل خاتمی فرهنگی باشه نه مثل احم دی نژاد تو هپروت که توهم هاله نور برش داره.یه رئیس جمهور متعهد و سیاستمدار کسی که اگه مومن نباشه اما ایمان داشته باشه.اهل و امر بینهم شورا باشه.یکه تاز نباشه.مدام انگشت تو سوراخ زنبور نکنه که همه دنیا بیفتن به جونمون .تحریم بشیم تحقیر بشیم و تروریست بخوننمون. 

این پست سیاسی شد...